Shilin vol.6 nr.2 – September 2015
p. 6-14
Leisure Time in Modern China: Changing Environmental Factors and the Crucial Role of Money
Annelies Kropff
p. 15-26
Changing Perceptions of the Bicycle in Chinese and Taiwanese Society
Martine Lievers
p. 27-39
Consumer Nationalism in China: Influence of Anti-foreign Sentiments on Chinese Consumer Behaviour – The Case of Japan
Tim van Vliet
p. 40-52
Discourse Analysis on Traditional Chinese Values in Talent Show The Voice of China
Loes Lammertink
p. 53-63
Did Lu Xun Discover His Vision for Modern Woodcut in Japan?
Thom van Dam
Shilin vol.6 nr.1 – March 2015
p. 7-15
Paint and Exchange: Paintings as Gifts in Ming China
Li-Anne Krol
p. 16-26
Artmania: De invloed van China op de internationale kunstmarkt
Lisanne Nugteren
Full thesis: Artmania : De invloed van China op de internationale kunstmarkt (Library: SINOL. 66 A 88)
p. 28-35
De Viticulturele Revolutie: Wijncultuur, –consumptie en –productie in het moderne China
Bastiaan Vrielink
Full thesis: De Viticulturele revolutie: : wijncultuur, -consumptie en -productie in het moderne China (Library: SINOL. 67 A 76)
p. 36-44
De lengte van de Chinese zin
Myrthe Kroon
p. 45-57
Hōo, wat geeft dat? Een beschrijving van hōo ‘geven’ in het Taiwanees
Joren Pronk
p. 58-68
Wang Xifeng en Wu Zetian: Een vergelijking tussen twee ambitieuze vrouwen
Machteld van Berkel